mandag 15. november 2010

Kåret til årets motebutikk 2010!


"Vi er ikke billigst, men best." 

Kammegaten Sko startet opp som en nisje butikk i ett lite hvitt hus i hjerte av Tønsberg for 9 år siden med konseptet å selge trendy, sporty og klassiske sko i hovedsak for henne. I dag har vi doblet arealet og ikke nok med at vi er en av de største på Camper er vi også alene om merker som blant annet UGG, Camper, Stuart Weitzman og Arche i Tønsberg. Kammegaten Sko fører ikke lenger bare Sko for damer, men vi har også en mini kolleksjon for de minste og kallosjer for menn.

I forrige måned vant Kammegaten Sko tittelen årets motebutikk i sitt distrikt og skal nå til Oslo for Norges største moteprisutdeling. Her skal Kammegaten Sko konkurrere om tittelen Norges motebutikk mot 22 andre butikker over hele landet. 
" Jeg er veldig bevisst på det jeg driver med, fornyer meg stadig og synes selv jeg er god på det butikken har å tilby" Å komme til finalen var langt utenfor min tankegang. derfor var det en gedigen overraskelse å få beskjeden i forrige måned, at butikken var nominert for fremragende arbeid på sitt felt",




Anne Wivestad, daglig leder for Kammegaten SKO A/S med siste nytt fra MANAS

Kammegaten Sko skal delta videre i Oslo i Februar om tittelen Norges motebutikk 2010

1 kommentar: